معرفی بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک【 جنینی تا 8 سال 】

معرفی بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک با متد جدید روانشناسی

بهترین بسته آموزش زبان کودک

بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک؛ میان‌بری برای دو زبانه شدن فرزند شما

یادگیری زبان انگلیسی به یکی از لازمه‌های زندگی تبدیل شده است. اگر می‌خواهید فرزند شما در بزرگسالی با مشکل یادگیری زبان مواجه نشود، توصیه می‌کنیم از همان دوران کودکی، شرایط را برای یادگیری این زبان توسط کودک خود فراهم کنید. مانی انگلیش یکی از بهترین بسته‌های آموزش زبان انگلیسی است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ سختی انگلیسی را به فرزند شما آموزش دهد. این بسته آموزشی، فرایند یادگیری را به سه دسته نهادینه‌سازی، تثبیت و آموزش زبان انگلیسی تقسیم می‌کند. تمام این فرایندها دست به دست هم می‌دهند تا فرزند شما بتواند زبان انگلیسی را درست مانند زبان مادری خود یاد بگیرید. در این مطلب با بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک آشنا می‌شویم.

دکتر مانی سلیمانی

 

متد آموزش زبان کودکان دکتر سلیمانی چیست؟

بسیاری از متدهای آموزشی زبان انگلیسی تنها روی آموزش متمرکز هستند و در آن‌ها خبری از آموزش اصولی یا دیگر موارد این‌چنینی نیست. این در حالی است که بسته آموزش زبان مانی انگلیش در کنار آموزش زبان انگلیسی به کودکان، سعی می‌کند تا متدهای آموزشی را انتخاب کند که می‌توانند به راحتی زبان انگلیسی را به فرزندان شما آموزش بدهند و کودک برای یادگیری آن اشتیاق داشته باشد.

بسته آموزش زبان کودکان مانی انگلیش با تکیه بر دانش روان‌شناسی زبان مادری در بازه تولد تا هفت سالگی، توانسته است کاری کند که کودکان برای یادگیری زبان انگلیسی اشتیاق بسیار زیادی داشته باشند و بخواهند که با یادگیری این زبان، یک پله به سمت موفقیت در آینده نزدیک‌تر شوند.

بسته آموزش زبان کودکان مانی انگلیش، به عنوان بهترین بسته آموزشی در این زمینه روی 5 پایه اساسی بنا شده است. هرکدام از این موارد توانسته‌اند روی بهبود عملکرد این بسته آموزشی و افزایش بازدهی آن موثر باشند.

پنج پایه اساسی برای شکل‌گیری بسته مانی انگلیش عبارت‌اند از:

  • زبان انگلیسی باید درست ماند زبان مادری، بدون هیچ سختی به کودکان آموزش داده شود
  • بهتر است که زبان انگلیسی در سنین پایین به کودکان آموزش داده شود
  • مهم‌ترین موضوع قبل از آموزش زبان انگلیسی، نهادینه‌سازی و تثبیت آن است
  • دو زبانه شدن کودک باید بدون هیچ سختی رخ بدهد و در تمام قسمت‌های ناخودآگاه ذهن او رشد کند
  • در کنار رشد مغز کودک، باید روی تقویت هوش، مهارت‌های یادگیری و پرورش خلاقیت او هم وقت بگذارید و روی این موارد هم متمرکز باشید.

مزیت آموزش زبان به‌وسیله متدهای روان‌شناسی چیست؟

آموزش زبان انگلیسی به روش سنتی برای کودکان چندان جالب نیست و بسیاری از آن‌ها در همان سنین کم و ترم‌های پایین، یادگیری این زبان را رها می‌کنند. اما برای جلوگیری از این اتفاق باید از متدهای روان‌شناسی استفاده کرد تا فرزند شما برای یادگیری زبان انگلیسی اشتیاق داشته باشد.

متدهای روان‌شناسی می‌توانند داخل ذهن کودک را بررسی کنند و نشان دهند که چه مواردی باعث خسته شدن فرزند شما از یادگیری می‌شوند. در نهایت، با برطرف کردن این موارد، فرزند شما همواره به دنبال یادگیری زبان خواهد بود. همین باعث شده است تا بسته آموزشی زبان کودکان مانی انگلیش بهترین بسته آموزشی در این زمینه باشد.

متد آموزش زبان کودکان دکتر سلیمانی چیست؟

قبل از آموزش زبان انگلیسی 3 مرحله با کودک کار می‌شود

برای اینکه فرزند شما آموزش زبان انگلیسی را دنبال کند، مانی انگلیش سه مرحله را در نظر گرفته است که هرکدام از آن‌ها به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. از جمله این سه مرحله می‌توان به نهادینه‌سازی زبان انگلیسی در ناخودآگاه کودک، تثبیت آموزش زبان انگلیسی در ناخودآگاه کودک و در نهایت، آموزش زبان اشاره کرد.

نهادینه‌سازی زبان انگلیسی در ناخودآگاه کودک

برای اینکه کودک بتواند زبان انگلیسی را به صورت اصولی یاد بگیرد و از یاد گرفتن آن خسته نشود، باید حتما یادگیری این زبان در ذهن او نهادینه‌سازی شود. نهادینه‌سازی زبان انگلیسی باعث می‌شود تا کودک بتواند درست مانند یک فرد دو زبانه و زبان مادری خود، انگلیسی را یاد بگیرد.

تثبیت آموزش زبان انگلیسی در ناخودآگاه کودک

زبان انگلیسی نیاز به مرور دارد و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، بعد از مدتی کودک این زبان را به صورت کامل فراموش می‌کند. به همین خاطر، باید با کمک متدهای خاصی این زبان و روش آموزش آن را در ذهن کودک تثبیت کرد تا در آینده این زبان را فراموش نکند.

آموزش زبان انگلیسی به کودک در ناخودآگاه او

ناخودآگاه در یادگیری زبان انگلیسی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. فرزند شما برای اینکه بتواند زبان انگلیسی را یاد بگیرد، باید مفاهیم را به ناخودآگاه خود ببرد. این باعث می‌شود تا او بتواند در زندگی عادی و در موقعیت‌های واقعی مختلف، به راحتی از دانش انگلیسی خود استفاده کند.

 

سرفصل‌های بسته آموزشی مانی انگلیش

بهترین بسته آموزش زبان کودکان یا همان مانی انگلیش از پنج فصل تشکیل شده است. اولین بخش مربوط به تقویت خودباوری و اعتماد به نفس مبتنی بر یادگیری انگلیسی می‌شود. در بخش دوم، یاد می‌گیرید که چگونه تقویت هوش و مهارت‌های یادگیری مبتنی بر زبان انگلیسی را انجام دهید. بخش سوم مربوط به تقویت و نهادینه‌سازی زبان انگلیسی در کودک می‌شود (از تولد تا سه سالگی). در بخش چهارم، نهادینه‌سازی، تقویتت و آموزش ماندگار زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید

 بخش پنجم مربوط به فایل‌های تکمیلی و تمرینی آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌شود. تمام این سرفصل‌ها دست به دست هم می‌دهند تا بسته آموزش مانی انگلیش بهترین گزینه فرزند شما برای یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین باشد.

دکتر مانی سلیمانی

بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی به کودکان با مانی انگلیش

در حال حاضر، تمام افراد باید زبان انگلیسی را بلد باشند. به همین خاطر، بهتر است که برای یادگیری اصولی و ماندگار این زبان، در سنین پایین برای فرزندان خود اقدام کنید. مانی انگلیش بهترین بسته آموزشی زبان کودکان مبتنی بر روان‌شناسی زبان مادری است که می‌تواند این زبان را به بهترین شکل ممکن به فرزندان شما آموزش دهد. شما می‌توانید همین حالا این بسته آموزش پرطرفدار را برای فرزندتان سفارش دهید. همچنین بخش‌هایی از این بسته به‌صورت رایگان برای شما قرار داده شده‌اند که می‌توانید پیش از خرید، این بخش‌ها را تماشا کنید.

خرید بسته های آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

بهترین بسته آموزش زبان کودکان چیست؟

دوره ای که بتواند جدای از آموزش از نظر روانی کودک را برای آموزش ترغیب کند.

روش جدید آموزش زبان کودک چیست؟

روش آموزش زبان با تکنیک های روانشناسی.

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − 7 =

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است