یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی【تکنیک جدید ۱۴۰۳】

یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی جدیدترین متد آموزشی سال

یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی

روش جدید یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی

در حال حاضر تکنیک‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان وجود دارند. در این میان، مانی انگلیش با تکیه بر دانش روان‌شناسی در بسته های آموزش زبان کودکان خود توانسته به بهترین شکل ممکن مفاهیم زبان را به کودکان منتقل کند. استفاده از دانش روان‌شناسی در این بسته آموزشی باعث شده تا کودک در زمان یادگیری زبان به هیچ عنوان خسته نشود و در عین حال برای یادگیری اشتیاق داشته باشد.

همچنین این بسته آموزشی، علاوه بر آموزش زبان انگلیسی با تکنیک خاص خود، تلاش کرده است تا علاوه بر زبان، مهارت‌های زندگی را هم به فرزند شما آموزش دهد. برای آشنایی با تکنیک آموزش زبان به کودکان در مانی انگلیش، با ما همراه باشید.

چرا به هر روشی می‌توان به کودکان انگلیسی آموزش داد؟

چرا به هر روشی می‌توان به کودکان انگلیسی یاد داد؟

کودکان به دلیل ذهن بازی که در دوران کودکی دارند، به بهترین شکل ممکن و از طریق انواع تکنیک‌های آموزشی، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که هر تکنیک زبان خارجی مناسب کودکان نیست. برخی از این تکنیک‌ها باعث ایجاد خستگی ذهنی و کاهش بازدهی یادگیری می‌شوند. در نتیجه، برای اینکه فرزند شما زبان خارجی را به صورت اصولی یاد بگیرد، توصیه می‌کنیم به سراغ بسته‌های آموزش و تکنیک‌هایی بروید که مخصوص بازه سنی او طراحی شده‌اند.

تکنیک‌های یادگیری انگلیسی به کودکان در حال حاضر چگونه است؟

در حال حاضر، آموزش زبان انگلیسی به کودکان با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود. برخی از بسته‌های آموزشی ساده، آموزش را به صورت غیرتخصصی و با تکنیک‌های مخصوص بزرگسالان آموزش می‌دهند. این در حالی است که این روش‌های آموزشی می‌توانند تا حد زیادی یادگیری را مختلف کنند.

برای یادگیری زبان انگلیسی توسط کودک می‌توان از تکنیک‌های روان‌شناسی زبان مادری استفاده کرد. به این صورت که در بسته آموزش زبان مانی انگلیش، دکتر سلیمانی با مطالعه این زمینه، توانسته است بسته‌ای را ایجاد کند که در آن فرزند شما بدون هیچ سختی می‌تواند زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

یکی از تکنیک‌های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان، استفاده از محتوای کارتنی است. انیمیشن و موسیقی می‌تواند فرزند شما را به یادگیری ترغیب کند. این در حال است که یک محتوای آموزشی ساده هیچ جذابیتی برای فرزند شما ندارد.

تکنیک جدید آموزش زبان به کودکان چیست؟

تکنیک جدید یادگیری زبان به کودکان چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره شد، در حال حاضر تکنیک‌های مختلفی برای آموزشی زبان به کودکان وجود دارد. در این میان، بهترین تکنیک آموزشی، تکنیکی است که در عین اینکه باعث ایجاد خستگی ذهنی نمی‌شود، فرزند را هم به یادگیری زبان ترغیب و اشتیاق او را تقویت می‌کند. بسته آموزشی زبان مانی انگلیش با این هدف، توانسته است تکنیک مربوط به آموزش زبان به کودکان را در سه مرحله پیاده‌سازی کند. از جمله این مراحل می‌توان به نهادینه‌سازی واژگان انگلیسی، تثبیت واژگان انگلیس و تسلط بر زبان انگلیسی اشاره کرد. هرکدام از این مراحل دارای بخش‌های مخصوص خود هستند تا زبان انگلیسی را به ساده‌ترین شکل آموزش دهند.

 

اطلاعات بیشتر در صفحه : ” آموزش جامع زبان انگلیسی کودکان

 

مزایای یادگیری زبان به کودکان با تکنیک های روان‌شناسی

بسیاری از بسته‌های آموزشی زبان انگلیسی با تکنیک‌های مخصوص بزرگسال مفاهیم را به کودکان آموزش می‌دهند. اما تکنیک‌های روان‌شناسی می‌توانند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنند. این در کنار آموزش زبان به صورت نهادینه و درست مانند زبان مادری باعث می‌شود که کودک در یادگیری زبان خارجی هیچ سختی نداشته باشد و بتواند به خوبی مفاهیم را یاد بگیرد.

بسته آموزش زبان مانی انگلیش با تکیه بر علوم روان‌شناسی زبان مادری امکان آموزش زبان انگلیسی به فرزند را حتی در دوره جنینی نیز می‌دهد. این باعث می‌شود تا فرزند شما از همان ابتدای زندگی خود دو زبانه باشد و بتواند به راحتی انگلیسی را یاد بگیرد.

 

معایب تکنیک‌های قبلی یادگیری زبان

تکنیک‌های قبلی یادگیری زبان به کودک با توجه به اصول قدیمی که داشتند و در آن‌ها خبری از تنوع و شادی در آموزش نبود، باعث می‌شدند تا کودک بعد از مدتی آموزش، خسته شود و دیگر تمایلی به ادامه یادگیری نداشته باشد. این در گذر زمان منجر به ترک یادگیری زبان می‌شد. اما در حال حاضر، با کمک بسته مانی انگلیش دیگر خبری از خستگی و ترک آموزش نیست.

تکنیک‌های قبلی آموزش علاوه بر ایجاد خستگی، بازدهی پایینی هم داشتند. به دلیل نهادینه نشدن و عدم تثبیت واژگان در ذهن کودک، او بعد از مدتی تمام مفاهیمی را که آموخته بود، فراموش می‌کرد. اما در تکنیک امروزی آموزش زبان انگلیسی خبری از این موضوع نیست و می‌توانید به راحتی زبان انگلیسی را به فرزند خود آموزش دهید و نگرانی از بابت فراموشی مفاهیم نداشته باشید.

مانی انگلیش؛ ارائه‌دهنده بهترین تکنیک آموزش زبان به کودکان

چرا مانی انگلیش بهترین بسته آموزش زبان کودک است؟

دلایل مختلفی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا بسته آموزشی مانی انگلیش به بهترین بسته آموزشی زبان به کودک تبدیل شود. برای آموزش زبان انگلیسی به فرزند خود، می‌توانید از این بسته آموزشی استفاده کنید. این بسته علاوه بر آموزش مفاهیم انگلیسی، روی آموزش مهارت‌های زندگی هم تمرکز دارد. به زبان ساده‌تر این بسته آموزشی در کنار آموزش زبان انگلیسی، به فرزند شما مهارت‌هایی از جمله احترام به پدر و مادر، مدیریت زمان، هدف‌گذاری، نظم و انضباط را آموزش می‌دهد. یادگیری این مهارت‌ها روی آینده او تاثیر مثبت خواهد گذاشت. این در کنار آموزش زبان به صورت نهادینه باعث شده است تا والدین زیادی طرفدار این بسته آموزشی بوده و از خرید آن رضایت داشته باشند.

 

مانی انگلیش؛ ارائه‌دهنده بهترین تکنیک آموزش زبان به کودکان

بسته آموزشی مانی انگلیش تمام فاکتورهای لازم برای دریافت عنوان بهترین بسته آموزشی زبان به کودکان را در اختیار دارد. این بسته از بهترین تکنیک آموزش زبان استفاده می‌کند و با تکیه بر علم روان‌شناسی زبان مادری، می‌تواند زبان انگلیسی را به صورت نهادینه، تثبیت شده و اصولی به فرزند شما آموزش دهد. برای خرید این بسته آموزشی تنها کافی است از طریق مجموعه مانی انگلیش (دکتر مانی سلیمانی) این بسته را برای فرزند خود خریداری کنید.

 

سوالات متداول

آیا تکنیک یادگیری زبان به کودکان با بزرگسالان متفاوت است؟

اگر تا به حال مفاهیم پیچیده‌ای را به کودکان خود آموزش داده‌اید، حتما می‌دانید که کودکان در سنین زیر 10 سال، توانایی تمرکز کردن برای مدتی طولانی را ندارند و پس از مدتی اشتیاق خود را برای یادگیری مفاهیم پیچیده از دست می‌دهند. به همین خاطر تکنیک آموزش زبان به کودکان با بزرگسالان باید تفاوت‌هایی از نظر فرم بیان و تعداد کلاس‌ها داشته باشد تا بتواند کودکان را جذب یادگیری زبان کند.

چرا تکنیک روانشناسی زبان مادر، بهترین تکنیک برای یادگیری زبان به کودکان است؟

والدین بدون هیچ‌گونه تخصصی می‌توانند زبان مادری کودک را به او آموزش دهند. پس قطعا استفاده از همین روش برای آموزش زبان به کودکان نیز می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. چرا که تثبیت زبان در کودک در سریع‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 1 =

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است