یادگیری زبان کودک با تکنیک دکتر سلیمانی【ترفند مانی انگلیش】

یادگیری زبان کودک با تکنیک دکتر سلیمانی

یادگیری زبان کودک با تکنیک دکتر سلیمانی

تکنیک یادگیری زبان کودک با کمک تکنیک دکتر سلیمانی با بازدهی بالا

دکتر مانی سلیمانی یکی از محبوب‌ترین روان‌شناسان ایرانی است که در حال حاضر با تکیه بر دانش خود، بسته یادگیری زبان انگلیسی به کودکان بر پایه روانشناسی را ایجاد کرده است. تسلط همزمان دکتر سلیمانی بر روانشناسی و آموزش زبان باعث شده است روش آموزشی زبان ایشان مطابق با آخرین یافته‌های روانشناسی زبان مادری باشند. به همین خاطر است که از مانی انگلیش به عنوان بهترین روش آموزش زبان برای کودکان یاد می‌شود. برای آشنایی با ویژگی‌ها و روش کار مانی انگلیش به عنوان بهترین تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی، در این مطلب با ما همراه باشید.

دکتر مانی سلیمانی

دکتر مانی سلیمانی کیست؟

دکتر مانی سلیمانی روان‌شناس کودک و مدرس زبان انگلیسی است. او توانسته است در بیش از 20 سال سابقه فعالیت خود بیش از 130 عنوان کتاب پرورشی کودک را تالیف کند. دکتر سلیمانی با تسلط بر عملکرد ذهن و یادگیری کودک و دانش روان‌شناسی خود توانسته است تا به امروز بسته‌های آموزشی مختلفی را ایجاد کند و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدرستان تقویت هوش و خلاقیت کودک شناخته می‌شود.

دکتر مانی سلیمانی با در اختیار داشتن سابقه کاری طولانی در زمینه روانشناسی، توانسته است بسته‌های آموزش زبانی را ایجاد کند که بتوانید با کمک آن آموزشی زبان به فرزند خود را حتی از دوره جنینی هم آغاز کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از بسته مانی انگلیش محدودیت سنی ندارد.

تکنیک یادگیری زبان انگلیسی با روانشناسی

تکنیک یادگیری زبان انگلیسی با روانشناسی چیست؟

در حال حاضر تکنیک‌های مختلفی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان برای آموزش زبان انگلیسی به فرزندان استفاده کرد. اما باید در نظر داشته باشید که برخی از این تکنیک‌ها مربوط به آموزش بزرگسالان هستند. بسیاری از بسته‌های آموزشی زبان که بر پایه روانشناسی نیستند، از این تکنیک‌ها استفاده می‌کنند که این باعث ایجاد خستگی ذهنی می‌شود. در نتیجه، فرزند شما دیگر علاقه‌ای به یادگیری زبان نخواهد داشت.

تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی علاوه بر اینکه باعث ایجاد خستگی ذهنی نمی‌شود و کودک را به یادگیری ترغیب می‌کند، می‌تواند زبان را به گونه‌ای به فرزند شما آموزش دهد که هیچ‌وقت آن را فراموش نکند و در عین حال بتواند درست مانند زبان دوم و مادری خود از آن در زندگی روزمره استفاده کند.

تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی دارای سه مرحله است:

  • نهادینه‌سازی واژگان انگلیسی
  • تثبیت زبان انگلیسی
  • تسلط بر زبان انگلیسی

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره شد، بسته آموزشی زبان بر پایه روانشناسی هیچ محدودیت سنی ندارد و تمام کودکان در بازه سنی خود می‌توانند از آن استفاده کنند. البته توصیه می‌کنیم آموزش زبان انگلیسی به فرزند خود را در سنین پایین آغاز کنید. به طور کلی، بهتر است که آموزش قبل از سن 8 سالگی آغاز شود.

ما هر دوره را بصورت تخصصی در یک صفحه معرفی کردیم. لطفا برای مشاهده وارد صفحه مورد نظرتان بشوید و روی آن کلیک کنید:

 

چرا آموزش زبان با اصول روانشناسی مناسب‌تر است؟

آموزشی زبان انگلیسی با اصول روانشاسی باعث می‌شود که فرزند شما بتواند زبان انگلیسی را درست مانند زبان مادری خود یاد بگیرد. به این صورت که در یادگیری آن هیچ سختی را تجربه نخواهد کرد. در واقع، او می‌تواند به راحتی و در هر فرصتی از تمام دانش خود برای استفاده از آن بهره ببرد. این در حالی است که در آموزش‌های معمولی خبری از این موضوع نیست و فرزند شما برای استفاده از زبان انگلیسی دچار مشکلاتی مانند عدم استفاده از تمام دانش و دایره لغات خود نخواهد شد.

تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی می‌تواند کاری کند که فرزند شما حتی بدون داشتن تمرکز کافی هم به بهترین شکل ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرد. چرا که این تکنیک با تمرکز روی بخشی از ذهن کودک که آماده یادگیری به صورت ناخودآگاه است، می‌تواند به گونه‌ای زبان انگلیسی را آموزش دهد که حتی خود کودک هم متوجه یادگیری زبان نشود.

دوره جامع آموزش زبان انگلیسی کودک تا 7 سال

دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان مانی انگلیش چیست؟

مانی انگلیش اولین بسته آموزشی زبان انگلیسی با تکنیک‌های مبتنی بر دانش روان‌شناسی است. این بسته آموزشی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، به بهترین شکل آموزش زبان را به فرزند شما انجام دهد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تا این بسته آموزشی تا این حد محبوب باشد، عدم خسته شدن کودک از یادگیری زبان است. با توجه به دانش روان‌شناسی زبان مادری که دکتر سلیمانی از آن در بسته آموزشی خود استفاده کرده است، فرزند شما هیچ سختی را برای یادگیری زبان تجربه نخواهد کرد. در نتیجه، از آموزش زده نخواهد شد.

از جمله مهم‌ترین مزایای دوره آموزشی مانی انگلیش می‌توان به آموزش مهارت‌های زندگی در کنار زبان اشاره کرد. این دوره با استفاده از تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی، می‌تواند مهارت‌های زندگی از جمله نظم، انضباط، هدف‌گذاری و احترام به پدر و مادر را به فرزند شما آموزش دهد. شما می‌توانید همین حالا برای خرید دوره آموزش زبان مانی انگلیش از وب‌سایت دکتر سلیمانی اقدام کنید.

بسته آموزشی مانی انگلیش بیش از 10 هزار واژه عمومی، آکادمیک و تخصصی را به فرزند شما آموزش می‌دهد. شاید تصور کنید که یادگیری 10 هزار واژه برای کودک زیاد است و او نمی‌تواند تمام آن‌ها را یاد بگیرد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که بسته آموزشی مبتنی بر روانشناسی مانی انگلیش، به شکلی این واژه‌ها را به فرزند شما آموزش می‌دهد که او به هیچ عنوان واژه‌ها را به اصطلاح قاطی یا فراموش نکند.

در کنار آموزش واژگان، مانی انگلیش روی آموزش مکالمه به فرزند شما نیز متمرکز است. دکتر سلیمانی تلاش کرده است تا در این بسته آموزشی مکالمه زبان انگلیسی را درست مانند زبان مادری و به صورت ناخودآگاه به فرزند شما آموزش دهد. این باعث می‌شود تا او نیاز به دقت، توجه و تمرکز برای یادگیری زبان نداشته و نیازی به دخالت والدین هم نباشد.

دکتر مانی سلیمانی

مانی انگلیش را همین الان بخرید!

بسته آموزشی مانی انگلیش از تکنیک یادگیری زبان با روانشناسی استفاده می‌کند و می‌توانید همین حالا آن را از وب‌سایت دکتر مانی سلیمانی خریداری کنید. این بسته آموزشی می‌تواند زبان انگلیسی را درست مانند زبان مادری و به طور ناخودآگاه به فرزند شما آموزش دهد. همچنین این بسته آموزشی چهار نوع هوش شنیداری، کلامی، زبان‌شناختی و تصویری را در فرزند شما تقویت می‌کند.

برای مشاهده محصول وارد صفحه شوید: بسته آموزشی زبان کودک

سوالات متداول

روانشناسی چگونه می‌تواند یادگیری زبان را آسان‌تر کند؟

روش‌های زیادی برای آموزش زبان وجود دارند که هر یک دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. استفاده از روانشناسی یکی از این روش‌ها است که با مزایای بی‌شمار خود توانسته به یکی از پرطرفدارترین روش‌های آموزش زبان تبدیل شود. با استفاده از روانشناسی، یادگیری زبان برای کودکان مانند یادگیری زبان مادری آسان می‌شود.

مانی انگلیش چگونه از روانشناسی برای آموزش زبان به کودکان استفاده می‌کند؟

پکیج آموزش زبان مانی انگلیش با الگوگیری از روند یادگیری زبان مادری، تلاش کرده تا روش آموزشی را ارائه دهد که سرعت آموزش بالایی داشته باشد و از طرف دیگر، کودک را در فرایند یادگیری همواره مشتاق نگه دارد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − = 4

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است