آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان یک روش پربازده و کم‌هزینه است - مانی سلیمانی - مدرس موفقیت کودکان - مانی انگلیش

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان یک روش پربازده و کم‌هزینه است

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان، متد آموزشی پربازده و در عین حال کم‌هزینه است. به طور کلی فراگیری زبان انگلیسی از مهم‌ترین مواردی است که کودکان ما باید به آن بپردازند تا در سنین بزرگسالی با تسلط بر آن بتوانند به راحتی با دنیای پیرامون خود در تعامل باشند. از طرفی کودکان شما با یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین می‌توانند یک مزیت شغلی بسیار مهم برای آینده خود داشته باشند. در این مطلب به معرفی پکیج‌های آموزشی مانی انگلیش و مزایای یادگیری زبان با استفاده از این روش می‌پردازیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان

مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان بسیار جذاب و متنوع است. به این معنا که بر خلاف متدهای آموزشی سنتی، معلم می‌تواند از ابزارهای کمک آموزشی چندرسانه‌ای مختلفی استفاده کند. امکان استفاده از صوت، فیلم، انیمیشن، برنامه‌های تعاملی برنامه ریزی شده و حتی بازی‌های رایانه‌ای به آموزگاران کمک می‌کند که مطالب را به صورت شیرین و دلنشین به کودکان آموزش دهند.

افزایش بهره‌وری آموزشی

کلاس آنلاین زبان، بهره‌وری آموزشی کودکان را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد. چرا که کودک شما در این فضا از عناصر مختل‌کننده تمرکز مانند صحبت با دوستان یا صداهای خارجی به دور است و به همین خاطر هم تمرکز به مراتب بیشتری بر روی یادگیری دارد.

کاهش هزینه‌های یادگیری زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان می‌تواند به طرز چشمگیری هزینه‌های یادگیری را کاهش بدهد. هزینه ایاب و ذهاب، پوشاک و همچنین سایر هزینه‌های زمانی در این متد به شدت کاهش پیدا می‌کنند. در حالی که از آنطرف بهره‌وری آموزشی افزایش پیدا می‌کند. با این روش کودک شما کمتر خسته شده و بهتر می‌تواند مطالب آموزشی را فرا بگیرد.

امکان دسترسی به کلاس زبان در هر زمان و مکان

کلاس‌های حضوری زبان برنامه‌های ثابتی دارند و والدین موظف هستند خود را با آن هماهنگ کنند. اما در آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان این فرصت به والدین داده می‌شود تا برنامه آموزش را متناسب با برنامه زندگیشان انتخاب کنند.

پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان

پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان و ویژگی‌های آن‌ها

شما با مراجعه به وب‌سایت مانی انگلیش می‌توانید اقدام به خرید بسته آموزش زبان کودکان کنید. شما برای آموزش آنلاین کودک خود می‌توانید از پکیج‌های آموزشی زبان مانند انگلیسی برای کودک از 3 تا 7 سالگی، پکیج آموزشی پرورش کودکان جهانی، فوت و فن آموزش انگلیسی و دوره جامع آموزش زبان انگلیسی از تولد تا 7 سالگی استفاده کنید. اما این پکیج‌های آموزشی چه ویژگی‎‌هایی دارند؟ در ادامه این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ارتقای مهارت‌های شخصی کودکان

یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توانید با خرید بسته آموزش زبان از مانی انگلیش از آن بهره‌مند شوید، تقویت مهارت‌های کودک است. در فصول اول و دوم این پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان ابتدا خودباوری و اعتماد‌به‌نفس کودکان شما تقویت شده و سپس بر روی تقویت هوش، حافظه و همچنین مهارت‌های یادگیری او تمرکز می‌شود. بعد از تقویت مهارت‌های گفته شده در سومین فصل آموزش زبان انگلیسی آغاز می‌شود. اما چرا پکیج‌های آموزش زبان مانی انگلیش این ویژگی را دارند؟ این امر از آن جهت اهمیت دارد که با تقویت این مهارت‌ها، ذهن کودک شما به بستر مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل می‌شود و توانایی یادگیری مباحث نسبتا دشوار زبان انگلیسی را پیدا خواهد کرد.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان طبق روانشناسی زبان مادری است

یکی از بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی، آموزش مطابق با روانشناسی زبان مادری است. در این روش در سه مرحله نهادینه‌سازی، تثبیت و تسلط، بیش از 10 هزار واژه عمومی، آکادمیک و تخصصی در این پکیج‌های آموزشی به فرزند شما آموزش داده می‌شود. بعد از طی کردن این پروسه کودک شما می‌تواند دقیقا شبیه به زبان مادری خود انگلیسی صحبت کند. ویژگی دیگر این روش این می‌باشد که فرزند شما در طول یادگیری به دقت و تمرکز زیادی نداشته و می‌تواند بدون دخالت والدین، پروسه یادگیری خود را طی کند.

تدریس بهترین پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی توسط استاد مانی سلیمانی

از دیگر ویژگی‌های پکیج‌های مانی انگلیش، تدریس توسط استاد مانی سلیمانی است. دکتر سلیمانی تا به حال بیش از 130 عنوان کتاب پرورش کودکان را تالیف و به عمکلرد کلی ذهن و یادگیری کودکان تسلط دارد. همچنین دکتر سلیمانی یکی از بهترین اساتید تقویت هوش و خلاقیت کودکان نیز شناخته می‌شود. دکتر سلیمانی با داشتن تجربه‌ای بالا در زمینه تدریس زبان، از روش‌هایی استفاده می‌کند که باعث خستگی ذهن کودک نمی‌شود و بعد از مدت کوتاهی مانند بسیاری از آموزشگاه‌ها یا پکیج‌های آموزشی موجود در بازار، او را از یادگیری زبان زده نمی‌کند.

در کنار زبان، مهارت‌های زندگی نیز به کودکان تدریس می‌شود

در پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی کودکان مانی انگلیش افزون بر یادگیری زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی مثل نظم، هدفگذاری، مدیریت زمان و همینطور احترام به والدین آموزش داده می‌شود. به عبارتی دیگر کودک شما علاوه بر یادگیری و تقویت زبان می‌تواند با اصلی‌ترین مهارت‌های زندگی هم آشنا شود.

پکیج‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی به کودکان

چرا باید به سراغ پکیج‌های آموزش زبان مانی انگلیش برویم؟

نكته مهمی كه بايد والدین در نظر داشته باشند این است که دوزبانه بودن مزایای بی شماری از نظر عاطفی، اجتماعی، آکادمیک و اقتصادی برای كودكان به همراه دارد. آغاز کودکی بهترین زمان برای يادگيري زبان انگليسي است و بهتر است آموزش از همان سنین پایین آغاز شود. شايد اين اعتقاد وجود داشته باشد كه يادگيري زبان دوم مانع توانایی کودک در برقراری ارتباط یا مهارت هاي خواندن و نوشتن مي شود اما تحقیقات اثبات کرده اين امر نادرست است و مزایای یادگیری زبان انگلیسی كودكان بسيار زياد است.

از مزایای یادگیری زبان دوم برای کودکان می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • یادگیری سریع‌تر می‌شود: عملکرد مغز کودکانی که یک زبان جدید یاد گرفته‌اند به دلیل افزایش ظرفیت مغز بسیار بهتر از کودکان عادی است
  • ارتقای مهارت‌های کلامی کودک: کودکان دو زبانه قدرت سخنوری بهتر در آینده خواهند داشت. چرا که بسیاری از سخن‌وران بزرگ، دانشمندان، سفیران فرهنگی، رهبران سیاسی و افراد موثر اجتماعی دو زبانه بوده‌اند
  • درک بهتر بازی‌ها و کارتون‌های انگلیسی: کودکان عاشق کارتون هستند و با یادگیری زبان می‌توانند کارتون‌های مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی تماشا کنند

با پکیج‌های آموزشی مانی انگلیش کودکان خود را با دنیایی جدید آشنا کنید

از آنجایی که مغز کودک به راحتی زبان‌های جدید را ياد مي‌گيرد، در سنین بزرگسالي مي‌تواند بیش از چندين زبان را به راحتي یاد بگيرد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم جهان که در کودکی شروع به یادگیری زبان کرده‌اند، می‌توانند حتی به پنج زبان مختلف صحبت کنند و اين در نتیجه پروسه رشد مغز و پرورش استعداد یادگیری زبان در كودكي است.

در صورتی که به موفقیت فرزند خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد ما به شما خرید پکیج‌های آموزش زبان مانی انگلیش است. هزینه این پکیج‌ها در مقایسه با هزینه ثبت نام در آموزشگاه‌ها بسیار پایین‌تر است. از طرفی این پکیج‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودکان می‌توانند بدون دخالت والدین و بدون نیاز به تسلط والدین بر انگلیسی این زبان را یاد بگیرند. تسلط بر بیش از 10 هزار لغت کاربردی و امکان تکلم آسان به انگلیسی، گوشه‌ای از مزایای خرید این پکیج‌های آموزشی است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = 2

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است