انگلیسی برای کودکان 8 ساله【 با متد روانشناسی مانی انگلیش 】

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 ساله با متد روانشناسی مانی انگلیش

انگلیسی برای کودکان هشت ساله با متد روانشناسی مانی انگلیش

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال

هشت‌سالگی؛ دوران طلایی آموزش زبان انگلیسی به کودکان

برای به‌دست‌آوردن بالاترین میزان بازدهی آموزش زبان به کودکان، باید با تاثیرات سن بر روند یادگیری آن‌ها کاملا آشنا بود. شرایط متفاوتی که بازه‌های سنین مختلف برای آموزش زبان به وجود می‌آورند، تاثیر مهمی در کیفیت آموزشی دارند. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال بهترین فرصت بهره‌‌مندی از مزایای یادگیری در کودکی است. شاخصه‌های عاطفی، اخلاقی، روانی و تحلیلی موجود در کودکان هشت‌ساله، سرعت فراگیری این مهارت را افزایش می‌دهند.

روان‌شناسی کودکان در 8 سالگی؛ عامل مهم انتخاب روش مناسب آموزش

انتخاب روش مناسب آموزش زبان انگلیسی باید متناسب با سن افراد باشد. متدهای آموزشی در سنین کودکی با آموزش بزرگسالان متفاوت هستند. معلمان زبان و والدین، در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال باید با ویژگی‌های روان‌شناسی این بازه سنی آشنا باشند.

با توجه به رشد احساسی، ذهنی و فیزیکی کامل در هشت‌سالگی، کودکان در این سن به پیشرفت‌های خوبی در زمینه شناخت می‌رسند و ذهن پرسشگری دارند. شیوه زندگی و عوامل موثر در آموزش، بر میزان یادگیری آن‌ها تاثیرگذار هستند. هنر، موسیقی، نمایش، آواز، رقص و اجرای پانتومیم برای آن‌ها بسیار جذاب است و با تلفیق آموزش با این هنرها می‌توان به روش‌هایی سرگرم‌کننده برای مهارت زبان دوم رسید.

تمرکز بر حافظه؛ روش مناسب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال

کودکان در هشت‌سالگی، به‌سادگی مهارت‌های حافظه‌ای را یاد می‌گیرند. به همین دلیل در بسیاری از متدهای آموزشی زبان از حفظ شعر، مکالمات انگلیسی، جدول‌های انگلیسی و … برای بهبود حافظه آن‌ها استفاده می‌شود. با توجه به تقویت مهارت حافظه در این بازه سنی، کودکان از مزایای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 ساله بهره‌مند می‌شوند.

این مزایا عبارت‌اند از:

  • کسب‌کردن مهارت‌های زبانی پیچیده
  • تقویت تمرکز و توجه
  • تلفظ بهتر کلمات
  • حرفه‌ای‌تر شدن در مهارت‌های خوانش
  • فهم کامل معما و چیستان و کمک به درک مطالب

سن آموزش زبان به کودکان چند سالگی است؟

شاید سال‌ها پیش تصور آموزش زبان انگلیسی به کودکان زیر 8 سال، امری سخت به نظر می‌رسید. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از روش‌های مدرن و باتکیه‌بر علم روان‌شناسی، شرایط مناسبی برای آموزش زبان در سنین مختلف به وجود آمد. در دنیای امروز، سن آموزش زبان یک مسئله بی‌اهمیت است؛ زیرا افراد در سنین مختلف، می‌توانند مهارت‌های زبان دوم را کسب کنند. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال و کم‌تر از آن شرایط بهتری را برای فراگیری این مهارت به وجود می‌آورد.

نمی‌توان از تاثیر سن در کیفیت و سرعت آموزش زبان انگلیسی به‌سادگی گذشت. افراد در هر سنی می‌توانند زبان انگلیسی را بیاموزند؛ اما شروع این مهارت در سنین کودکی تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت آموزش و سرعت یادگیری دارد. کودکان به دلیل ذهن باز انعطاف‌پذیر خود و عدم داشتن موانع ذهنی بزرگسالان، شرایط مناسب‌تری برای آموزش زبان انگلیسی پیش روی خود می‌بینند.

دانشمندان زبان‌شناسی ثابت کرده‌اند که بهترین سن برای آموزش زبان انگلیسی تا سن 14 سالگی است و پس از آن سرعت یادگیری کاهش می‌یابد. برخی روش‌ها مانند متد آموزشی دکتر مانی سلیمانی، تکنیک‌های پیشرفته‌ای را برای آموزش زبان انگلیسی کودکان حتی از دوران جنینی و با تاکید بر ناخودآگاه و به‌صورت غریزی به کار می‌گیرند.

مطلب مرتبط با این موضوع: سن یادگیری زبان چند سالگی است؟

 

چرا یادگیری زبان در 8 سالگی مهم است؟

هشت‌سالگی سال دوم ورود کودکان به مدرسه است. در این سن کودکان کاملا با روش‌های درسی آشنایی دارند و به‌راحتی می‌توانند کلمات و جملات انگلیسی را یاد بگیرند. آموزش زبان به کودکان در این سن با شور و اشتیاق آن‌ها همراه است. توانایی‌ بالای حافظه و رشد خلاقیت آن‌ها در این سن، توانایی آن‌ها در جمله‌سازی و تعریف‌کردن اتفاقات روزمره را افزایش می‌دهد.

شروع آموزش زبان انگلیسی در هشت‌سالگی، آینده روشنی برای فراگیری مهارت زبان دوم برای کودکان می‌سازد و پس از 18 سالگی و شروع بازه مهم تحصیلی خود در دانشگاه، به‌صورت عالی و حرفه‌ای به زبان انگلیسی مکالمه کنند.

استقلال کودکان برای انجام وظایف محول شده به آن‌ها، مزیتی مهم در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال به‌شمار می‌رود. در این سن دخالت والدین برای کسب مهارت‌های آموزش زبان کودکان کاهش یافته و نیازی به پیگیری تکالیف آن‌ها وجود ندارد.

دلایل اهمیت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال عبارت‌اند از:

  • افزایش دایره واژگان سخت
  • انجام مکالمات پیچیده
  • یادگیری بیش از 3000 کلمه جدید در طول سال
  • استفاده از روش‌های انتزاعی برای آموزش زبان

برای اطلاعات کامل درباره دوره زبان دکتر سلیمانی وارد صفحه ” آموزش جامع انگلیسی کودک ” شوید.

جدیدترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟

دوره‌های مختلف آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال، روش‌های مختلفی را برای علاقه‌مندان استفاده می‌کنند. این دوره‌های خصوصی و گروهی به‌صورت حضوری، آنلاین و پکیج‌های آموزشی برگزار شده و شرایط مناسبی را برای ارتقای مهارت زبان کودک به وجود می‌آورند.

یکی از بهترین دوره‌های آموزش زبان، دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان مانی انگلیش است. این دوره با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی مانند بهره‌مندی از تصاویر برای نشان‌دادن واژگان، تبدیل درس‌ها به پادکست‌های موسیقایی، به‌کاربردن دیالوگ‌های بداهه برای ارتباط با کودکان و … علمی‌ترین روش آموزش زبان دوم کودکان را عرضه می‌کند.

 

سوالات متداول

تفاوت آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 8 سال در پکیج مانی انگلیش با سایر دوره‌ها چیست؟

این دوره‌ها با تاکید بر ناخودآگاه ذهن کودکان طراحی شده و در کنار آموزش زبان، آن‌ها مهارت‌های مهم زندگی را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرند.

دوره آموزش زبان انگلیسی‌ برای کودکان هشت سال چه ویژگی‌هایی دارد؟

در این دوره‌ها از فایل‌های صوتی و تصویری آلفا برای تقویت مهارت‌های یادگیری استفاده شده است و به دخالت والدین برای پیشبرد برنامه‌ریزی‌های آموزشی نیازی ندارد.

آیا کودکان زیر هشت سال هم می‌توانند از پکیج‌های مانی انگلیش استفاده کنند؟

بله. اما باید از دوره‌های مخصوص خود استفاده کنند. مانی انگلیش دوره‌های متعددی برای آموزش زبان از دوران جنینی تا 14 سالگی را ارائه می‌دهد.

مانی انگلیش؛ بهترین پکیج آموزش زبان کودکان

ویژگی‌های منحصربه‌فرد پکیج آموزش زبان مانی انگلیش، آن را به بهترین دوره‌ آموزش زبان کودکان تبدیل می‌کند. دکتر مانی سلیمانی روان‌شناس کودکان و مدرس زبان انگلیسی، در این دوره‌ها با تلفیق روان‌شناسی کودک و مفاهیم مورد نیاز برای آموزش کودکان، مهارت‌های مختلفی را برای ارتقای سطح دانش زبان آن‌ها طراحی کرده است.

پکیج مانی انگلیش باتکیه‌بر ناخودآگاه ذهن، سه مرحله نهادینه‌سازی و تثبیت واژگان انگلیسی و تسلط کامل مانند زبان مادری به زبان انگلیسی را هدف قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید دوره مناسب کودک خود، سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید.

برای مشاهده دوره های آموزشی وارد صفحه زیر شوید:

خرید بسته آموزش زبان کودک

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 6 =

مریم مهرابی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

با سلام و درود
من حدودا اسفندماه دوره آموزشی زبان انگلیسی ۰ تا ۷ سال را خریداری کردم که در توضیحات شما برای سنین تا ۱۴ سال قابل استفاده بوده است اما بدلیل روش آموزشی خاص شما که فایل ها تا مدتی بعد بارگذاری می شود من هم بعدش فرصت نکردم و در واقع تازه امشب فایل های دانلودی را در حساب کاربری ام دیدم . ان زمان دوره آموزشی بصورت اختصاصی برای بچه های ۸ ساله تهیه نشده بود و پسر من هم متولد فروردین است و تازه یکماه است که ۸ سالش شده است . حال می خواستم بدونم آیا امکانش هست لطف کنید دوره خریداری شده ۰ تا ۷ را با دوره ۸ ساله عوض کنید تا متناسب با سن فرزندم باشد؟ سپاسگزارم از حسن همکاری شما. نوری
۰۹۱۱۳۹۳۹۵۴۶

سعید سلیمانی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر از پشتیبانی با شما تماس گرفته میشه تا این مشکل رو براتون بر طرف کنند

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است