انگلیسی برای کودکان 7 ساله【 با متد روانشناسی مانی انگلیش 】

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 ساله با متد روانشناسی مانی انگلیش

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هفت سال

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هفت سال

هفت‌سالگی؛ سنی مناسب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان

برای آموزش زبان انگلیسی در بازه‌های سنی مختلف، روش‌های متفاوتی وجود دارند. زندگی کودکان با تغییرات رفتاری، عاطفی و جسمانی همراه است و باید برای آموزش زبان در این سنین، متد مناسب سن آن‌ها استفاده شود. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال اگر با مهارت و متد مناسب انجام شود، بسیاری از نیازهای کودکان را برای یادگیری زبان دوم برطرف می‌کند. متد مانی انگلیش یکی از بهترین متدها در این زمینه است که با آن آشنا می‌شویم.

روش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 ساله

سن آموزش زبان به کودکان چند سالگی است؟

تحقیقات گسترد‌ه‌ای درباره زمان سن کودکان برای آموزش زبان انگلیسی صورت گرفته است و محققان به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین سن آموزش زبان برای کودکان بین سنین 2 تا حداکثر 14 سالگی است. بر طبق این تحقیقات، آموزش زبان انگلیسی در کودکی خلاقیت و انعطاف‌پذیری ذهن کودکان را افزایش می‌دهد و تفکرات، نگرش و اصول یادگیری کودک را پایه‌ریزی می‌کند.

با افزایش سن، تسلط بر زبان مادری بیشتر شده و همین امر آموزش زبان دوم را سخت‌تر می‌کند. مطالعات روان‌شناسان کودک نشان می‌دهد 50 درصد توانایی یادگیری در چهارسالگی و 30 درصد دیگر در هشت‌سالگی ایجاد می‌شود. بر همین اساس هرچه آموزش زبان انگلیسی زودتر شروع شود، نتیجه بهتری دارد.

سیستم عصبی کودکان زبان را نسبت به بزرگسالان بهتر درک می‌کند. مغز کودکان تقریبا دوبرابر فعال‌تر از مغز انسان‌های بالغ است. در دوران کودکی یادگیری زبان بخشی از فعالیت‌های مغزی آن‌ها به‌شمار می‌رود و نورون‌های عصبی کودکان آمادگی بالاتری برای جذب اطلاعات دارند. در این بازه بسیاری از آموزش‌های زبان به‌صورت ناخودآگاه صورت می‌گیرد و همین امر یادگیری آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال را سرعت می‌دهد.

متدهای پیشرفته‌ای مانند روش آموزش زبان دکتر سلیمانی، امکان آموزش زبان انگلیسی را در کودکان فراهم کرده و حتی برای دوران جنینی نیز آموزش‌های متنوعی با تاکید بر تثبیت زبان در ضمیر ناخودآگاه آن‌ها عرضه می‌کند.

مطلب مرتبط با این موضوع: سن یادگیری زبان چند سالگی است؟

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال شرایط خاصی دارد

بسیاری از والدین تاثیر سن در آموزش فرزندانشان را دست‌کم می‌گیرند. لحظه‌به‌لحظه رشد کودک تا پیش از هشت‌سالگی در کیفیت آموزش زبان دوم او موثر است. کودکان در هفت‌سالگی به تکامل کامل اندام‌های گفتاری، احساسی و زبان‌شناختی رسیده‌اند و برخی ویژگی‌های روان‌شناختی آن‌ها دائما توسعه می‌یابد. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 ساله با شروع دوران تحصیلی و رشد ذهنی آن‌ها شروع می‌شود.

کودکان در این سن درک بالاتری از طنز دارند و ایجاد تنوع در مطالب آموزشی از این طریق، نقش موثری در یادگیری آن‌ها ایفا می‌کند. متدهای آموزشی زبان در این دوره بیشتر بر مبنای رفع استرس و توجه به استقلال کودک و ورود او به دنیای بلوغ متکی است.

برای اطلاعات کامل درباره دوره زبان دکتر سلیمانی وارد صفحه ” آموزش جامع انگلیسی کودک ” شوید.

چرا یادگیری زبان در 7 سالگی مهم است؟

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال، علاوه بر تسلط بهتر آن‌ها نسبت به زبان مادری به دلیل درک کامل‌ترشان از آن، هوش اجتماعی آن‌ها را نسبت به هم‌سن‌های آن‌ها افزایش می‌دهد. آموزش زبان به کودکان در سنین زیر 10 سال، روابط اجتماعی آن‌ها را ارتقا داده و سطح دانش کلی آن‌ها را بالا می‌برد.

با توجه به ایجاد ارتباط صمیمی کودکان هفت‌ساله با سایر همسالان و مربیان، تاثیر آموزش‌های زبان انگلیسی بر این افراد بیشتر است. توانایی درک دیدگاه‌های معلمان و افزایش مهارت در مدیریت بهتر احساسات خود، آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 ساله را در سطح بالایی قرار می‌دهد.

کودکان در هفت‌سالگی به دلیل کنجکاوی بالا و ذهن پر از پرسش خود، انگیزه بالایی برای دریافت آموزش‌های زبان دوم دارند. رشد ویژگی انعطاف‌پذیری در این سن، ایجاد تعامل دوگانه میان کودک و استاد را در بالاترین میزان خود قرار می‌دهد.

مهم‌ترین دلایل اهمیت آموزش زبان انگلیسی در هفت‌سالگی عبارت‌اند از:

  • انتقادپذیری بالای کودکان در این سن و امکان مناسب برای رفع اشکالات
  • تمایل کودک به جمع‌های گروهی و استفاده از روش‌های آموزش تیمی
  • انگیزه بالا برای یادگیری به دلیل ورود به دوران تحصیلی
  • برخورداری از احساسات منعطف و افزایش کیفیت آموزشی با تشویق‌کردن
  • فعال‌بودن کنش‌های جسمی و انرژی بیشتر برای یادگیری

جدیدترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟

جدیدترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟

متدهای پیشرفته جدید، روش‌های متفاوتی را برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال به کار می‌گیرند. این دوره‌ها با برگزاری کلاس‌های حضوری، آنلاین و ارائه پکیج‌های آموزشی به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند. مناسب‌ترین دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان هفت‌ساله، دوره‌ای است که بالاترین میزان درک و یادگیری را برای کودکان به وجود بیاورد.

یکی از بهترین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال، پکیج‌ آموزش زبان کودک مانی انگلیش است. این پکیج با تاکید بر روان‌شناسی کودکان و طرح آموزش‌ها متناسب با نیازهای عاطفی و رفتاری کودک، با هدف بالاترین میزان تاثیرگذاری بر ناخودآگاه کودک تدوین شده‌ است.

برای مشاهده دوره های آموزشی وارد صفحه زیر شوید:

خرید بسته آموزش زبان کودک

پکیج آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال مانی انگلیش؛ مفید و تخصصی

مهم‌ترین عامل در ایجاد بالاترین تاثیرگذاری در روند آموزش زبان دوم به کودکان هفت‌ساله، آگاهی از ویژگی‌های روان‌شناسی آن‌ها و تدوین روش‌های متنوع آموزشی است. دکتر مانی سلیمانی مخترع این پکیج‌ها، از جمله روان‌شناسان خبره کودکان است که با ادغام آموزه‌های زبان انگلیسی و شاخصه‌های روان‌شناختی بهترین آموزش‌ها را به کودکان ارائه می‌دهد.

در پکیج تدوین‌شده آموزش زبان انگلیسی برای کودکان هفت سال توسط دکتر سلیمانی، با ایجاد یک برنامه منسجم و استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری و با تاکید بر تقویت مهارت یادگیری و تثبیت مطالب در ناخودآگاه کودک، آموزش‌های جذابی برای آن‌ها فراهم می‌شود.

مانی انگلیش

آموزش زبان کودک هفت‌ساله خود را به مانی انگلیش بسپارید

مهم‌ترین عامل افزایش راندمان یادگیری در آموزش زبان کودکان، استفاده از روش‌های تخصصی و متنوع برای آن‌ها است. آشنایی با روان‌شناسی کودکان و آگاهی از خصوصیات رفتاری، عاطفی، زبان‌شناختی و جسمانی کودکان در سنین مختلف، به افزایش کیفیت آموزش زبان دوم در این سنین کمک می‌کند.

پکیج آموزش زبان مانی انگلیش با دیدی تخصصی نسبت به مسئله زبان کودکان، توجه و تمرکز خود را بر روی ناخودآگاه آن‌ها معطوف کرده است. دکتر سلیمانی در این پکیج با طراحی یک متد نوین آموزشی بدون کم‌ترین فشار و استرس، مفاهیم زبان را به کودکان آموزش می‌دهد. شما می‌توانید آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال خود را از طریق سفارش دوره‌های زبان مانی انگلیش از سایت ما، شروع کنید.

پرسش و پاسخ

چرا یادگیری زبان در 7 سالگی مهم است؟

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال، علاوه بر تسلط بهتر آن‌ها نسبت به زبان مادری به دلیل درک کامل‌ترشان از آن، هوش اجتماعی آن‌ها را نسبت به هم‌سن‌های آن‌ها افزایش می‌دهد.

جدیدترین روش آموزش زبان به کودکان چیست؟

در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 7 سال باید از دوره‌های مخصوص و مناسب استفاده کرد. بهترین و جدیدترین دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان، دوره زبان مانی انگلیش است.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 11

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است