بهترین سن آموزش زبان به فرزند پسر چند سالگی است؟ - مانی سلیمانی - مدرس موفقیت کودکان - مانی انگلیش

بهترین سن آموزش زبان به فرزند پسر چند سالگی است؟

سن آموزش زبان به فرزند پسر

بازده یادگیری و آموزش زبان به فرزند پسر در سنین پایین بهتر است

یادگیری زبان‌های خارجی، به خصوص زبان انگلیسی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین در دنیای امروز تبدیل شده است. برای این منظور، همواره این سوال مطرح می‌شود که آموزش زبان را باید از چه سنی آغاز کرد؟ در پاسخ به این سوال، شما می‌توانید آموزش زبان انگلیسی را برای فرزند خود حتی از دوران نوزادی آغاز کنید. اما برای یادگیری آسان و اصولی زبان خارجی چه نکاتی باید رعایت شوند؟ بهترین سن آموزش زبان به فرزند پسر چه سنی است؟ کدام روش آموزشی بازدهی بهتری دارد؟ برای پاسخ به این سوال، در این مطلب از وب‌سایت دکتر مانی سلیمانی با ما همراه باشید.

مطلب مفید: بهترین سن آموزش زبان به کودک

آموزش زبان دوم و تاثیر آن بر فرزند پسر

پدران و مادران همواره در تلاش هستند تا انواع زبان‌های خارجی را به فرزند خود آموزش دهند. آموزش زبان دوم و انتخاب یک زبان بین‌المللی و کاربردی باعث می‌شود تا فرزند شما در گذر زمان و با حضور در اجتماع، با چالش‌های کمتری در زمینه‌های مختلف از جمله چالش‌های فرهنگی مواجه شود.

زمانی که فرزند شما بتواند به زبان دیگری تسلط پیدا کند، در استفاده از دستگاه‌های مختلف که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند، مشکلی نخواهد داشت. این در حالی است که اگر او زبان دوم را یاد نگیرد، ممکن است با چالش‌های مختلفی در این رابطه مواجه شود. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم حتما به دنبال آموزش زبان دوم به فرزند خود باشید.

مطلب مفید: آموزش زبان دوم و تاثیر آن در رشد کودک

بهترین سن برای یادگیری زبان کودک پسر چند سالگی است؟

به طور کلی، می‌توان گفت که هیچ بازه سنی برای یادگیری زبان‌های خارجی وجود ندارد. با این حال، بهتر است که یادگیری زبان در سنین پایین رخ بدهد. در حال حاضر، علم تا حدی پیشرفت کرده است که حتی در دوران جنینی نیز می‌توان ذهن کودک را برای یادگیری زبان انگلیسی آماده کرد.

هرچقدر که سن فرزند افزایش پیدا می‌کند، یادگیری مفاهیم برای او سخت‌تر می‌شود. تا جایی که دیگر امکان یادگیری اصولی و سریع زبان را نخواهد داشت. اما می‌توانید در دوران کودکی زمینه آموزش زبان خارجی را برای فرزند خود فراهم کنید. طبق نظر متخصصان، بهتر است که در سن کمتر از 8 سالگی برای یادگیری زبان خارجی فرزند اقدام شود. برای این منظور، می‌توانید به سراغ انواع دوره‌های آموزشی بروید که مانی انگلیش به عنوان یکی از بهترین‌های آن‌ها شناخته می‌شود.

پدران و مادرانی که به دنبال آموزش زبان به فرزند خود هستند، بهتر است به روش اصولی این کار را انجام دهند. در حال حاضر روش‌ها و بسته‌های آموزشی مختلفی وجود دارند که محتوای آموزش زبان انگلیسی دارند، اما در این میان، بسیاری از این بسته‌های آموزشی روش آموزش به بزرگسالان را در پیش گرفته‌اند. این باعث می‌شود که فرزند شما از یادگیری خسته شود و در عین حال، با شرکت در این دوره‌ها، مفاهیم خاصی را هم یاد نگیرد.

بهترین روش یادگیری زبان برای کودکان چیست؟

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان برای کودکان وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بسته‌های آموزشی اشاره کرد. بسته‌های آموزش زبان انگلیسی مانند مانی انگلیش می‌توانند بستر یادگیری زبان خارجی در خانه را فراهم کنند. در این میان، دلایل مختلفی وجود دارند که دست به دست هم داده‌اند تا مانی انگلیش بهترین بسته آموزشی برای کودکان باشد.

یکی از دلایلی که باعث شده است تا بخواهید از میان انواع بسته‌های آموزش زبان، مانی انگلیش را انتخاب کنید، پایه روان‌شناس کودک آن است. در حالی که بسیاری از بسته‌های آموزشی تنها روی آموزش متمرکز هستند، این بسته آموزشی با اصول روان‌شناس مادری آماده شده است و آموزش را در سه مرحله کلی انجام می‌دهد که هرکدام از این مراحل، دارای بخش‌های مخصوص خود هستند.

از جمله مراحل آموزشی مانی انگلیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نهادینه‌سازی واژگان زبان انگلیسی
  2. تثبیت واژگان زبان انگلیسی
  3. تسلط بر زبان انگلیسی

در مانی انگلیش بیش از 10 هزار واژه عمومی، آکادمیک و تخصصی وجود دارند که در هر درس بخشی از آن‌ها به فرزند شما آموزش داده می‌شود. این در کنار آموزش مطابق با اصول آموزش به کودکان و به روش زبان مادری باعث شده است تا فرزندان بتوانند با کمک این بسته آموزشی، بدون نیاز به دخالت والدین یا یادگیری از آن‌ها، به زبان انگلیسی مسلط شوند.

یکی از دلایل که باعث شده است تا مانی انگلیش را برای آموزش زبان انگلیسی به فرزند خود انتخاب کنند، این است که دکتر سلیمانی در این بسته علاوه بر زبان انگلیسی مهارت‌های زندگی از جمله نظم، انضباط، هدف‌گذاری، مدیریت زمان و احترام به والدین را هم به آن‌ها یاد داده است. شما می‌توانید همین حالا برای خرید دوره آموزش زبان کودکان مانی انگلیش اقدام کنید.

خرید بسته های آموزش زبان انگلیسی کودکان

 

کمی درباره مانی سلیمانی، خالق مانی انگلیش بدانید

دکتر کانی سلیمانی، متخصص و دکتر روان‌شناس کودک و مدرس زبان انگلیسی، پدیدآورنده بسته آموزش زبان مانی انگلیش است. او به انواع نکات مربوط به عملکرد ذهن، یادگیری کودک، روش‌های تقویت هوش و افزایش خلاقیت کودک تسلط دارد و می‌داند که چطوری فرزند شما را به یادگیری ترغیب کند. دکتر سلیمانی تا به امروز بیش از 130 عنوان کتاب پرورشی کودک را منتشر کرده است که در این زمینه به عنوان یکی از برترین‌ها شناخته می‌شود.

دکتر مانی سلیمانی

مانی انگلیش؛ بهترین بسته آموزش زبان برای کودکان

دکتر مانی سلیمانی معروف به مانی انگلیش با دانشی که در اختیار دارد، بسته مانی انگلیش را پدید آورده است که از جهات مختلفی می‌توان آن را به‌عنوان بهترین بسته آموزشی برای فرزند شما معرفی کرد. مهم‌ترین مزیت این بسته آموزشی این است که می‌توانید با کمک آن، آموزش زبان انگلیسی را حتی در دوران جنینی نیز برای فرزند خود آغاز کنید. با توجه به این نکته، می‌توان گفت هیچ محدودیتی برای سن آموزش زبان به فرزند پسر وجود ندارد. اما بهتر است که آموزش زبان خارجی در سن کمتر از 8 سال آغاز شود.

سوالات متداول

در چه سنی آموزش زبان به فرزند پسر را آغاز کنیم؟

اگر برای شما مهم است که فرزند پسرتان در آینده مسیر کاری و تحصیلی موفقی داشته باشد، پیشنهاد می‌شود از سنین بسیار پایین آموزش زبان انگلیسی به او را آغاز کنید. چرا که در این بازه سنی، فرزند پسر شما می‌تواند زبان انگلیسی را مانند زبان مادری خود یاد بگیرد.

آیا فرایند آموزش زبان میان فرزندان پسر و دختر متفاوت است؟

بله. چرا که فرزندان پسر بسیار بازیگوش هستند و استفاده از روش‌های روتین آموزش زبان برای آن‌ها نمی‌تواند اثربخشی بالایی داشته باشد. به همین خاطر برای آموزش زبان به فرزند پسر باید از روش‌های آموزشی مدرن مانند روانشناسی زبان مادر استفاده کرد.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 16

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است