بهترین سن آموزش زبان به کودکان چند سالگی است؟

بهترین سن آموزش زبان به کودکان چند سالگی است؟

بهترین سن برای آموزش زبان به کودکان

آموزش زبان در سن پایین، اثرگذاری بالایی دارد

تسلط به زبان انگلیسی در دنیای امروز به یک ضرورت تبدیل شده است. درواقع افراد برای این که بتوانند در مسیر تحصیلی و کاری خود موفق شوند، باید به زبان انگلیسی تسلط خوبی داشته باشند. به همین خاطر آموزش زبان به کودکان از سنین پایین، یک سرمایه‌گذاری موفق به‌شمار می‌آید و والدین می‌توانند با انجام این کار، موفقیت کودک خود در آینده را تضمین کنند. اما همواره این سوال وجود دارد که بهترین سن آموزش زبان به کودکان دقیقا چه سنی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آموزش زبان در سنین پایین، قطعا نتیجه بسیار بهتری تا آموزش زبان در سنین بالاتر دارد. در این مطلب از مانی انگلیش، با مزایای آموزش زبان در سن پایین آشنا می‌شویم.

بهترین سن آموزش زبان به فرزند پسر چند سالگی است؟

بهترین سن آموزش زبان به فرزند دختر چند سالگی است؟

آموزش زبان دوم به کودکان چه مزایایی دارد؟

آموزش زبان دوم به کودکان چه مزایایی دارد؟

شرایط دنیای امروز با فراگیری اینترنت و تبدیل شدن دنیا به یک دهکده جهانی، بسیار با گذشته متفاوت است. در حال حاضر افراد برای این که بتوانند در مسیر کاری یا تحصیلی خود موفق شوند، باید تسلط خوبی روی زبان انگلیسی داشته باشند. از طرف دیگر، افراد برای مهاجرت به کشورهای خارجی نیز به یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارند. به همین خاطر آموزش زبان دوم به کودکان در دنیای امروز یک ضرورت به‌شمار می‌آید.

تمام والدین آرزو دارند که کودکانشان در مسیر کاری و تحصیلی خود موفق شوند. درصورتی‌که موفقیت کودکان بدون تسلط به زبان انگلیسی ممکن نیست. چرا که کودکان برای یادگیری علوم و مهارت‌های مختلف، باید از منابع به‌روز انگلیسی استفاده کنند.

برخی از مهم‌ترین مزایای آموزش زبان دوم به کودکان عبارت‌اند از:

  • افزایش فرصت‌های شغلی در آینده: تصور کنید که کودک شما در آینده بخواهد در زمینه اینترنت، برنامه‌نویسی و یا دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشته باشد. مشاغلی که آینده بازار کار هستند و درآمد بسیار بالایی دارند. در این شرایط، اگر فرزند شما تسلط بالایی روی زبان انگلیسی داشته باشد، فرصت‌های شغلی بیشتری خواهد داشت و قطعا در حرفه خود موفق‌تر خواهد بود
  • تقویت حافظه و عملکرد مغز: یکی از دلایلی که پیشنهاد می‌شود آموزش زبان از سن پایین شروع شود، تاثیر بسیار مثبت این فرایند در تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کودک است. یادگیری زبان دوم طی یک فرایند بسیار پیچیده انجام می‌شود. به همین خاطر مغز کودک شما با فراگیری مباحث مختلف بسیار درگیر شده و عملکرد بهتری در سنین پایین خواهد داشت
  • آسان‌تر شدن مهاجرت برای کودکان در آینده: پیش‌نیاز اصلی مهاجرت تحصیلی یا کاری، تسلط به زبان انگلیسی است. به همین خاطر آموزش زبان دوم در سن پایین به کودک، موفقیت او در آینده را تضمین می‌کند.

سن در یادگیری زبان به کودکان چقدر تاثیر دارد؟

سن در یادگیری زبان به کودکان چقدر تاثیر دارد؟

به‌طور کلی، بهترین سن آموزش زبان، قبل از هشت سالگی است. چرا که قبل از این سن، کودکان توانایی یادگیری خارق‌العاده‌ای دارند و می‌توانند زبان دوم را مانند زبان مادری خود یاد بگیرند. البته این امر تنها در صورتی ممکن است که آموزش زبان طی یک روش آموزشی متناسب با سن کودک انجام شود. چرا که باوجود توانایی بالای کودکان در یادگیری زبان در سنین پایین، آن‌ها توانایی حفظ تمرکز در کلاس درس را برای مدتی طولانی ندارند. به همین خاطر آموزش زبان به کودکان باید مطابق با شرایط آن‌ها انجام شود.

یکی از دلایلی که آموزش زبان در سن پایین تاثیرگذاری بالایی دارد، این است که مغز انسان در سنین پایین، بهتر می‌تواند داده‌های جدید را پردازش کند. از طرف دیگر کودکان مشغله ذهنی بسیار کمی دارند و می‌توانند به‌خوبی روی یادگیری زبان تمرکز کنند.

بهتر است آموزش زبان را از چه سنی شروع کنیم؟

کارشناسان و مدرسان حرفه‌ای زبان توصیه می‌کنند که بهترین سن برای آموزش زبان، قبل از هشت سالگی است. اما باید گفت که با روش‌های جدید آموزشی، می‌توان آموزش زبان را از دوران جنینی نیز آغاز کرد. طی این روش‌ها، از روانشناسی زبان مادری برای آموزش زبان به فرزند دختر یا پسر استفاده می‌شود. این روش اثربخشی بسیار بالایی دارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌تواند زبان انگلیسی را مانند زبان مادری به کودک شما آموزش دهد. به همین خاطر اگر قصد آموزش زبان به فرزند پسر یا دختر خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که فرایند آموزش را از سنین پایین آغاز کنید.

روش‌های آموزش زبان برای کودکان

روش‌های آموزش زبان برای کودکان

به‌طور کلی دو روش اصلی برای آموزش زبان به کودکان در هر سنی وجود دارد که عبارت‌اند از آموزش حضوری و آنلاین. شما بسته به شرایط خود می‌توانید هر یک از این روش‌های آموزشی را برای آموزش زبان در سن پایین انتخاب کنید. هرچند باید اشاره کرد که با توجه به شرایط کودکان در سنین پایین و دشوار بودن حضور آن‌ها در کلاس‌های حضوری، انتخاب آموزش آنلاین می‌تواند گزینه‌ بهتری باشد. در ادامه با هر دو روش آموزش زبان برای کودکان آشنا می‌شویم.

آموزش حضوری زبان

آموزش حضوری زبان رایج‌ترین روش آموزش زبان دوم است. کودکان در این روش در کلاس‌های درس حاضر شده و مطابق با سرفصل‌های آموزشی، زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند. همان‌طور که اشاره شد، این روش عموما برای کودکان بالای هشت سال پیشنهاد می‌شود و در سنین پایین کارایی مناسبی ندارد. همچنین اگر قصد آموزش زبان به کودک خود را در سن پایین، برای مثال در دوران جنینی دارید، این روش توصیه نمی‌شود.

آموزش آنلاین زبان با بسته‌های آموزشی

بهترین روش آموزش زبان در سن پایین، آموزش آنلاین با بسته‌های آموزشی است. طی این روش، کودک شما می‌تواند در محیط امن خانه همراه با شما، فرایند یادگیری زبان انگلیسی را طی کند. برای مثال در بسته آموزش زبان کودکان مانی انگلیش، کودک شما می‌تواند یادگیری زبان انگلیسی را از دوران جنینی آغاز کند. باید اشاره کرد که یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از بسته‌های آموزش زبان کودکان، انحصاری بودن روش‌های آموزشی آن‌ها است.

بسیاری از مدرسان از روش‌های آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان برای تدریس به کودکان استفاده می‌کنند. اما این روش‌های آموزشی برای کودکان جذابیتی نداشته و به‌مرور زمان آن‌ها را نسبت به یادگیری زبان دلسرد می‌کند. درصورتی‌‌که در بسته آموزش زبان کودکان مانی انگلیش، از روش آموزش مخصوصان کودکان استفاده می‌شود تا کودک شما همواره برای یادگیری زبان اشتیاق بالایی داشته باشد.

دوره جامع آموزش زبان کودک

مانی انگلیش؛ ارائه‌دهنده بهترین پکیج آموزش زبان برای کودکان

اگر موفقیت کودکتان در آینده برای شما مهم است، پیشنهاد می‌شود آموزش زبان را در سن پایین برای او شروع کنید. چرا که اثرگذاری بسیار بیشتری خواهد داشت و کودکتان می‌تواند در دوران نوجوانی و جوانی از مهارت خود برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی یا مهاجرت به کشورهای خارجی استفاده کند. بهترین ابزار برای آموزش زبان در سن پایین، بسته آموزش زبان کودکان مانی انگلیش است. شما با انتخاب این بسته آموزشی مجموعه ما، می‌توانید زبان انگلیسی را مانند زبان مادری به کودک خود آموزش دهید.پ

برای مشاهده دوره های آموزشی وارد صفحه زیر شوید:

خرید بسته آموزش زبان کودک

پرسش و پاسخ

بهترین سن آموزش زبان برای کودکان چند سال است؟

بهترین سن آموزش زبان برای کودکان، قبل از 8 سالگی و حتی در دوران جنینی است.

چطور میتوان در دوران جنینی یا تولد به زبان آموخت؟

با متدهای جدید روانشناسی میتوان از جنینی و تولد اقدام به آموزش زبان برای کودکان نمود.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

باور‌های ثروت ساز

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید

هزار روز اول زندگی انسان(1000 روز)

آنچه در این پست میخوانید

بیشتر بخوانید
نام رنگ ها به برای کودکان با روش خلاقانه

آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان – نام رنگ ها به انگلیسی برای کودکان با روش خلاقانه

آنچه در این پست میخوانید ضرورت آموزش انگلیسی رنگ ها به کودکان بر اساس متدهای کاربردیاهمیت انتخاب متد مناسب برای…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 6 =

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است