یادگیری زبان انگلیسی در کودکی؛ یادگیری آسان زبان در کودکی !

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی | چرا یاد گرفتن زبان در کودکی آسان‌تر است؟

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی

کودکان مسیر آموزش زبان را سریع‌تر طی می‌کنند

فراگیری زبان انگلیسی در برخی سنین سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد. افزایش سن با رشد دغدغه‌ها و مشکلات همراه است که درصد یادگیری در هر زمینه‌ای را کاهش می‌دهد. میل زیاد به اجتماعی‌شدن، موانع روانی بسیار کم‌تر، افزایش علاقه به یادگیری و وجود روش‌های مختلف برای آموزش، باعث افزایش بهره‌وری یادگیری زبان انگلیسی در کودکی نسبت به سنین بالاتر می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی در کودکی؛ آسان و مفید

مطالعات روان‌شناختی بر روی بازه‌های سنی مختلف نشان می‌دهد که افزایش سن تاثیری مستقیم در کاهش یادگیری زبان انگلیسی دارد. سلول‌های مغزی با افزایش سن عملکرد کندتری نسبت به پذیرش مفاهیم زبان دارند و به مرور زمان توانایی یادگیری این زبان کاهش می‌یابد.

روش‌های موجود برای آموزش زبان انگلیسی در کودکی تنوع بیشتری نسبت به آموزش آن به بزرگسالان دارند و با استفاده از این روش‌ها می‌توان راندمان آموزشی در کودکان را افزایش داد. مغز کودکان همواره در حال رشد و تکامل است و نیازی حداکثری به اطلاعات و تجربیات برای شناخت دنیای اطراف دارد. با توجه به باز بودن مدارهای عصبی کودکان، این بازه سنی طلایی‌ترین دوران برای آموزش به‌شمار می‌رود.

یکی از ویژگی‌های مهم یادگیری زبان انگلیسی در کودکی جلسات کوتاه آموزشی آن‌ها همراه با سرگرمی است که وجود سرگرمی‌های مختلف مانند استفاده از شعر، موسیقی، تصاویر جذاب، انیمیشن‌ها و… روند آموزشی را برای آن‌ها جذاب‌تر می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی چه مزایایی دارد؟

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی چه مزایایی دارد؟

مزایای فراگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی، راندمان آموزشی زبان دوم را افزایش می‌دهد. اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در کودکی، باعث افزایش حساسیت بسیاری از والدین نسبت به لزوم فراگیری این زبان برای فرزندان خود می‌شود. همچنین روش‌های مختلف آموزشی برای کودکان پروسه آموزشی آن‌ها را سرعت بخشیده است.

تحقیقات بر روی کودکان نشان می‌دهد که یادگیری زبان دوم علاوه بر بهبود حافظه، تمرکز و توانایی چندین کار به‌صورت هم‌زمان، باعث افزایش مهارت‌های حل مسئله، تفکر تحلیلی و منطقی می‌شود و کودکان مسلط به زبان‌های دیگر غیر از زبان مادری، خلاقیت بیشتر و انعطاف‌پذیری ذهنی بهتری نسبت به دیگران دارند.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی در کودکی عبارتند از:

  • یادگیری آسان
  • مناسب برای سلامت روان کودکان
  • افزایش رشد فکری
  • افزایش شانس برای یافتن فرصت‌های شغلی در آینده
  • گسترش دایره واژگان
  • بهبود حافظه و توانایی یادگیری
  • آموزش مهارت حل مسئله
  • پرورش تفکر خلاق
  • جلوگیری از برخی بیماری‌های ذهنی در بزرگسالی
  • زمان بیشتر برای یادگیری

دلیل آسانی یادگیری زبان برای کودکان چیست؟

تحقیقات در حوزه کودکان نشان می‌دهد که این افراد دوبرابر سریع‌تر از زمان حرف‌زدنشان، زبان را درک می‌کنند. این مطالعات نشان می‌دهد که مغز یک نوزاد دوبرابر فعال‌تر از مغز یک انسان بالغ است. در واقع یادگیری زبان بخشی از فعالیت مغزی کودکان به‌شمار می‌رود و نورون‌های مغزی آن‌ها برای جذب اطلاعات آماده‌تر هستند. درصد بالایی از این پروسه به‌صورت ناخداگاه بوده و کودکان دخالتی در آن ندارند.

یادگیری زبان انگلیسی در کودکی به دلیل حجم کم اطلاعات پیچیده، آسان‌تر است. با افزایش سن فرایند یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر آموزش لغات و معانی آن‌ها، نیازمند فراگیری قواعد دستوری و دقت بالاتری است و همین امر علتی برای دشوار بودن یادگیری زبان انگلیسی در بزرگسالی است.

دوره جامع آموزش زبان کودک

دوره آموزش زبان انگلیسی کودکان مانی انگلیش چیست؟

دوره‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی در کودکی وجود دارد که یکی از بهترین و تخصصی‌ترین دوره‌ها دوره مانی انگلیش است. این دوره با بهره‌مندی از علم روان‌شناسی کودکان و طراحی دوره‌ متناسب با نیازهای کودک، روش‌های نوینی را برای یادگیری زبان انگلیسی در کودکی ارائه می‌دهد. در این دوره علاوه بر آموزش زبان، کودکان مهارت‌های زندگی مانند نظم، انضباط، هدف‌گذاری، مدیریت زمان، احترام به پدر و مادر و … را به زبان انگلیسی آموزش دیده و ضمن تثبیت و تقویت زبان انگلیسی با مهارت‌های مهم زندگی آشنا می‌شوند.

خرید دوره آموزش زبان مانی انگلیش برای نوزادان و کودکان یکی از بهترین روش‌ها برای آموزش زبان دوم آن‌ها به‌شمار می‌رود؛ زیرا ویژگی‌های موجود در این پکیج علاوه بر افزایش قدرت یادگیری برای این افراد، این دوره‌های مفید را از سایر دوره‌های آموزش زبان کودکان متمایز می‌کند.

ویژگی‌های اصلی پکیج آموزش زبان مانی انگلیش عبارتند از:

  • پیش از شروع آموزش زبان در فصل‌های اول و دوم، بر روی دو مهارت تقویت خودباوری و اعتمادبه‌نفس و تقویت هوش کودکان کار شده و پس از آن آموزش‌های زبان از فصل سوم شروع می‌شوند
  • آموزش زبان مطابق با روان‌شناسی زبان مادری و طی سه مرحله نهادینه‌سازی واژگان انگلیسی، تثبیت واژگان انگلیسی و تسلط بر زبان انگلیسی صورت می‌گیرد
  • آموزش بیش از 10 هزار واژه عمومی، آکادمیک و تخصصی
  • مکالمه دقیقا مانند زبان مادری و به‌صورت ناخودآگاه بوده و کودک برای یادگیری زبان نیازی به دقت و توجه و تمرکز ندارد
  • این دوره بدون نیاز به دخالت والدین انجام شده و نیازی به دانش زبان انگلیسی آن‌ها نیست

از دیگر ویژگی‌های این دوره‌های آموزشی زبان کودکان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه آموزشی منسجم
  • تقویت مهارت یادگیری
  • تکرار محسوس و نامحسوس
  • استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری
  • ارائه آموزش‌های جذاب برای کودکان

برای اطلاعات بیشتر وارد هر صفحه شوید:

  1. انگلیسی برای جنین
  2. انگلیسی برای نوزاد
  3. انگلیسی برای کودک
  4. دوره جامع زبان کودک

 

دکتر مانی سلیمانی

استاد دوره زبان انگلیسی مانی انگلیش چه ویژگی‌هایی دارد؟

متد آموزشی یادگیری زبان انگلیسی در کودکی در دوره‌های مانی انگلیش توسط دکتر مانی سلیمانی روان‌شناس کودک و مدرس زبان انگلیسی تدوین شده است. این استاد با تالیف بیش از 130 عنوان کتاب پرورشی کودک، با تسلط بر عملکرد ذهن و یادگیری کودک، بر فاکتورهای مهم تقویت هوش و خلاقیت کودکان آگاه بوده و روش مناسب برای آن‌ها را در روند آموزشی پیش می‌گیرد.

بهترین متد یادگیری زبان انگلیسی در کودکی با دوره زبان مانی انگلیش

با ویژگی‌های ذکرشده برای دوره خرید آموزش زبان کودک مانی انگلیش، این دوره یکی از بهترین دوره‌ها برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است. در این دوره، ما با تاکید بر تقویت هوش کلامی، هوش شنیداری، هوش زبان‌شناختی و هوش تصویری، آموزش‌هایی مناسب برای کودکان از دوران جنینی در زمان بارداری مادران تا دوران کودکی تدوین کرده‌ایم. شما می‌توانید برای سفارش دوره زبان انگلیسی مانی انگلیش را با قیمت مناسب از مجموعه ما خریداری کنید.

سوالات متداول

چرا یادگیری زبان انگلیسی در کودکی ایده‌آل است؟

بسیاری از افراد موفق و با درآمد بالا در ایران، به زبان انگلیسی تسلط بسیار بالایی دارند. این امر نشان‌دهنده اهمیت یادگیری زبان انگلیسی است. از طرف دیگر، فرزند شما در سنین کودکی می‌تواند زبان انگلیسی را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر یاد بگیرد. البته به شرطی که از روش مناسب برای آموزش زبان به او استفاده کنید.

بهترین دوره آموزش زبان کودکان چیست؟

دوره‌های آموزش زبان به‌صورت آنلاین و پکیج‌های آموزشی در دسترس والدین هستند. از میان این دو گزینه، برخی از پکیج‌های آموزش زبان به علت آموزش طی یک فرایند خلاقانه و با استفاده از روانشناسی زبان مادری، گزینه‌ای بهتر برای آموزش زبان به فرزند شما به‌شمار می‌آیند.

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!
یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی

یادگیری زبان با تکنیک روانشناسی جدیدترین متد آموزشی سال

آنچه در این پست میخوانید روش جدید یادگیری زبان با تکنیک روانشناسیچرا به هر روشی می‌توان به کودکان انگلیسی یاد…

بیشتر بخوانید
بهترین بسته آموزش زبان کودک

معرفی بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک با متد جدید روانشناسی

آنچه در این پست میخوانید بهترین بسته آموزش زبان انگلیسی کودک؛ میان‌بری برای دو زبانه شدن فرزند شمامتد آموزش زبان…

بیشتر بخوانید
چگونه بفهمیم کودک باهوشی داریم؟

چگونه بفهمیم کودک باهوشی داریم؟

آنچه در این پست میخوانید چگونه بفهمیم کودک باهوشی داریم؟کودکان نابغه، مهارت‌های ارتباطی و زبانی استثنایی دارندکودک باهوش، شخصیت عاطفی…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 15

دکتر مانی سلیمانی

روانشناس و مدرس موفقیت کودکان با تالیف بیش از 130 جلد کتاب در حوزه‌ی موفقیت کودکان

نشانی مجموعه پشتیبانی سایت:

تهران، صادقیه، بلوار فردوس غرب، ساختمان 13845

تلفن تماس: 02144089177

آدرس دفتر چاپ کتاب و ارسال دوره‌ها: شهرری – شهرک 13 آبان – خیابان هادی رشیدی-خیابان زالیزاده-پلاک11

تلفن تماس: 0215501003 _ 09196463548

آدرس ایمیل: manisoleimani59@gmail.com

قوانین و مقررات سایت دکتر مانی سلیمانی

پشتیبانی سریع: 09938469065

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دکتر مانی سلیمانی است